Möte i Rikets sal

Igår slutade vi redan vid halv tio för roy var sjuk så det blev ingen kemi. så strax efter tolv åkte jag med frida till frödinge. där mötte mamma upp och så åkte vi hem till vimmerby. efter en timma eller nåt skulle mamma på ai-chi (stavning?) och då passade jag på att åka med henne och så gick jag på stan lite. hittade lite födelsedagspresenter till mej själv och sådär. hehe.
sökte även lite sommarjobb, men det var ingen förutom hydro som inte redan hade. så anna skulle höra av sej nästa vecka. vore så himla kul att få jobba där. håller verkligen tummarna!

på morgonen idag hade vi biologi och då fick vi tillbaka provet. fick MVG!! trodde jag verkligen inte. hade ju ställt in mej på max G. uscha, jag var nära på att börja gråta. haha.

nu har jag precis sminkat mej och så. jag och nadja sitter i datasalen och väntar på bussen. det är nämligen så att idag är första gången hon skulle gå på möte i rikets sal i västervik så hon är jättenervös. och underbar vän som jag är så ställer jag upp och följer med henne som lite moraliskt stöd. det är bara det att jag är också jättenervös. haha. hoppas att jag inte skämmer ut oss totalt ;)

nej, nu måste jag springa. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback