Migrän

goddagens. kvällen igår blev inte speciellt trevlig, må jag säga. gick till mitt rum tidigt eftersom jag hade ont i huvudet. trodde det skulle bli bättre om jag tog en tablett och la mej, men ack så fel jag hade. och problemet var att jag var inte ett dugg trött så det var sååå tråkigt att ligga i den där eländiga sängen. gav upp efter ett tag och tittade på desperate trots att min kropp hatade mej vid det tillfället. efter mycket om och men, hade det släppt så pass mycket att jag kunde knata mej bort till duschen. stod där lutad mot väggen hela tiden och hoppas att det skulle bli bättre, och det blev det, faktiskt. som ett mirakel var huvudvärken borta och runt nio, eller nåt, kände jag ingenting förutom att jag var lite konstig och så i kroppen :b mycket märkligt, faktiskt. kan dock ha berott på några spänningar eller nåt i nacken, så när jag tog tabletten och hade megavarmt vatten på, så kanske det släppte. eller jag vet inte? huvudsaken är att det gick över iaf.

på morgonen idag hade vi idrott. sååå skönt att röra på sej. efter det hade vi biologi. har börjat på den uppgift vi ska hålla på med några veckor framöver. jobbar tillsammans med nadja och jimmy, och just nu känns det som att det kommer gå kanon, faktiskt :)

nu har jag precis ätit lunch, köttsoppa. mumsigt :) sitter nu i datasalen och ska snart ha datalektion. efter det blir det engelska :b

ikväll ska jag och nadja vara duktiga och gå ut och gå. förutom det vet jag inte riktigt vad som händer.. blir nog en lugn kväll, tror jag.
nej, nu måste jag sluta. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback