Måndag

hejdär. har varit en väldigt seg dag idag, faktiskt. matte på morgonen, vilket iofs gick ganska bra. efter det var det tre timmar kemi och jag var huuur trött som helst. jag hade problem att hålla mej vaken, alltså :b

under dagen var de blivande ettorna här och tittade på skolan. kändes väldigt märkligt, måste jag få säga. var även några vimmerby-bor här och det känns konstigt. dom hör hemma i mitt tidigare liv. men det blir nog bra det också :b ska bli intressant att se hur alla förfaller, precis som vi gjorde, från att klä upp sig varje dag till att mer och mer övergå till mjukisbyxor :)

nu har jag precis ätit. bakat potatis och skagenröra blev det idag. äääälskar det. så nu är jag hur mätt som helst. vill helst inte stå upp eller något i den stilen :b

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, faktiskt. ska plugga lite och så bara, men det blir nog ganska lugnt, tror jag.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter härligt med
"förfalla" stilen

ha det så bra
kramar om
kats

2008-04-28 @ 22:21:41
Postat av: Syster

Det låter härligt med bakad potatis! *ler*

2008-04-29 @ 10:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback