Lapa sol hela dagen

när jag vaknade idag var det precis lika fint väder ute som jag hade hoppats. jag klädde på mej lite snabbt och gick och åt frukost. efter det gick jag och nadja upp på garpe för då skulle vi springa slingan på idrotten. himla himla kul klockan åtta på morgonen direkt efter frukost :b men det gick bra. förbättrade min tid med sex minuter.. dock inte så konsigt med tanke på att jag gick förra gången. haha. men ändå :b
efter det hade vi biologi så då gick jag och nadja ut i solen och övade på vår muntliga framställning som vi ska ha på tisdag. så himla skönt så. satt där ute i nästan en och en halv timma :b
vid halv tolv gick vi och åt lunch och efter det har vi egentligen data, men den kursen är avslutad så vi gick och hämtade min filt och la oss i gräset och solade. låg där i ytterligare en och en halv timma, sen var det dags för engelska :b var nyss uppe på mitt rum.. ser ut som en kräfta nästan hela jag. haha. snyggve.

nu sitter jag, nadja och sofia i datasalen. ska alles snart gå ner till byn och handla lite. har bestämt att vi ska ha lite mys ikväll så vi ska göra varma mackor och fruktsallad :D blir nog super :)

nej, nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket gullunge!

Postat av: Anna

Tack så mycket gullunge!

2008-04-24 @ 20:37:13
URL: http://chana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback