Johanbesök

Goddagens. vaknade med huvudvärk idag :b var inte speciellt lockande att ha idrott då. men jag pallrade mej dit och var med en halvtimma eller nåt kanske, sen gick det inte mer. men det känns iaf bra att jag gick dit och visade att jag försökte :b

nu sitter jag och nadja i datasalen. har jobbat med vårt biologiarbete. känns faktiskt som att vi börjar bli klara, faktiskt. väldigt skönt.

efter skolan idag ska jag plugga lite. måste passa på innan kvällen, för då kommer johan hit :D längtar hur mycket som helst. blir nog en lugn kväll. vi ska väl titta på film och lite sånt bara, tror jag.
imorrn klockan tre kommer mamma och pappa hit för då är det dags för utvecklingssamtal :b aldrig roligt.

nej, nu ska jag läsa vidare lite. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback