Jobb på Gropen

i fredags när jag kom till johan gjorde vi inte så mycket. tittade på talang på kvällen och så bara.

på lördagen var klockan ställd på halv åtta. runt halv nio åkte vi ner till gropen där jag praktiserade i kassan. ska börja jobba där på lördagar och så framöver :) det gick jättebra, men det var fruktansvärt mycket att lära sej. har väldigt mycket kvar jag måste kunna, men jag hoppas att det ska gå bra. carl-johan var väldigt nöjd med min insats iaf :D

idag vaknade vi strax innan tio. gick då ner och åt lite frukost. efter det spelade vi lite zelda och sen gick vi ut och satte oss i solen. är hur varmt ute som helst idag.
nu har jag precis varit ute och sprungit lite. inte ett dugg skönt.. fick världens idiotkramp i vaden så hela min fot domnade bort. jätteläskigt. men jag har iaf kommit på ytterligare en födelsedagspresent jag vill ha.. nya idrottsskor :D vore perfekt, eller hur mamma och pappa? ;)

nej, nu har jag gå och ställa mej i duschen faktiskt. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback