Helgen som gått

I fredags kom mamma och pappa hit klockan tre för då skulle vi ha utvecklingssamtal. ja, det finns väl inte så mycket att säga om det.. gick väl bra. inte så ovanligt, men jag är alltid lika nervös ändå.
efter det åkte vi raka vägen hem till vimmerby och satte igång att grilla. årets första riktiga grillning. såååå gott! :D vi satt tom ute på altanen och åt :)
på kvällen tog vi det mest lugnt och tittade på talang och lite bara.

på dagen på lördagen lämnade mamma och pappa oss. mamma åkte till linköping på spa och pappa åkte och bastade och festade lite med grabbarna ;b
jag och johan gjorde inte speciellt mycket under dagen. strax innan fem klädde jag på mej och gav med ut och sprang en runda i regnet. såå himla skönt. när jag kom hem och hade duschat och så lagade jag och johan spansk kyckling. vi är så duktiga så. blev supergott :D
på kvällen gjorde vi inte speciellt mycket. satt och tittade lite på tv och sådär.

igår, söndag, blev det en lat dag. jag klädde knappt på mej på hela dagen och jag och johan satt mest framför tvn fram till klockan sju då vi åkte till gamleby.
när jag packat upp och så gav jag mej ut och sprang en runda. väldigt skönt men sååå jobbigt. sprang upp för både den megabranta backen och trädgårdsbacken och ärligt talat brukar man flåsa av att gå uppför dom. haha. känner mej faktiskt lite stolt över mej själv, måste jag få säga ;)

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt. måste dock plugga lite inför provet imorrn. ska kanske umgås med flickorna lite. var länge sen, känns det som. men men, det är sånt som märks.
nej, nu börjar kemin igen. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback