Härliga dag

Hej igen. nu har vi precis slutat för dagen. har varit en kanonbra dag, faktiskt. har varit såååå lugnt när inga djursjukvårdare var här. ju färre desto bättre, enligt mej :)

fick tillbaka vårt engelskprov som vi skrev förra veckan. fick MVG på det :D jag är så himla duktig så. hade för övrigt en oerhört givande lektion idag. först lekte vi någon lek och sen skulle vi läsa en text och då kom vi in på krig och USA och sånt så då satt vi och diskuterade det massor. ja, det var riktigt skönt, faktiskt.

nu sitter jag i datasalen och väntar på att klockan ska bli halv tre, typ. då är det nämligen fika vilket innebär att jag får träffa flickorna :) nadja har gått upp på sitt rum, nämligen. hon har en dålig dag idag, så hon ville vara lite ifred :b
jag har iaf lovat mig själv att jag ska låta min kropp vila idag. den behöver nog det. dock kommer det bli jobbigt, för det regnar ute idag och det är sååå skönt att springa när det regnar. men jag får springa lite extra långt imorrn istället :b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback