Hans och Greta

Godkväll.
efter vi slutade förut gick jag upp till  mitt rum och tittade på desperate. hehe. mådde, som sagt, inte så bra så jag kände att jag behövde vila lite.
nu har vi precis ätit. jag fattar inte hur vi gör, men vi hade hur kul som helst.. roligare än vanligt. alltså, mattanterna borde tycka att vi är lite speciella, så som vi håller på hela dagarna :)
nu sitter jag och nadja i datasalen. frida och sofia är och simmar. jojjo, sofia2 och elinor är och tar hand om sina små hästar. vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, faktiskt. om jag ska haka på flickorna sen eller om jag bara ska vara på mitt rum. har jätteont i huvudet och så, men samtidigt känns det så jäävla tråkigt att bara sitta där, liksom :b menmen, vi får se hur jag gör.

(Sofia sitter och göra konstiga ljud genom att köra hushållspappershållaren in och ut i rullen samtidigt som håller den vid munnen och låter. plötsligt hör man ett "aj" och då hade hon slagit rullen mot tänderna)
Najda: Jag vet en kille som slog ut framtänderna när han dök i en simbassäng.
Sofia: Usch, tänk er vad hemskt att tänderna liksom bara ploppar ut..
Elinor: Haha. precis som i Hans och Greta, fast istället för brödbitar så använder man tänder!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar; haha, tycker du? :) tackar. var bara nått jag smetade ihop på en kvart för att jag tröttnade på den gröna, byter nog snart igen skulle jag tro :)

Postat av: kats

jo du han satte fart när ni åkt.... satte fart med dörren alltså... nu är den färdigmålad ohc sitter på plats...så fiint...väntar nu på nya dörrhandtag:-)
Sedan blir det dörren in till kontoret:-) OCH !!!! garderobs dörren i matsalen , den med alla klistermärken du vet... SEN är det BARA diskmaskins skivan...hm.... det känns som jag får vänta på den ett tag till men... vi tar en sak i taget du vet:-)

kramar om dig

2008-04-03 @ 10:23:15
URL: http://kats.blogg.se
Postat av: Frida

hehe, ni är ju inte riktigt kloka ^^

2008-04-05 @ 23:42:43
URL: http://Lunokitekaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback