Grattis Anna

Grattis Anna på 18-årsdagen! hoppas du får en kanonbra dag med massa fina presenter :D

image34


idag har varit en väldigt bra dag. det är underbart fint väder ute och riktigt varmt och jag är bara på sååå bra humör :D
vid klockan tre i eftermiddag kommer det hit någon politiker från EU-parlamentet och pratar om EU. kan nog bli riktigt intressant, faktiskt. ser fram emot det.
efter det ska jag och nadja ut och springa en sväng. måste ta vara på detta fina väder :) annars vet jag inte riktigt vad som händer under kvällen, faktiskt.

nej, nu ska jag kika vidare. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

va himla fina ni är.... jätte fina blommor anna fick i går... tusen tack:-))

2008-04-22 @ 10:22:41
Postat av: Anna

Tack så mkt! Och gud va fina blommor jag fick!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback