Gassa i solen

ja, dagen idag har varit helt kanonunderbar. när jag gick upp och skulle äta frukost imorse var det redan varmt ute och solen sken. efter fikan hade vi över en halvtimma fram till nästa lektion skulle börja så då satte vi oss ute i solen och stekte. när lektionen sen började fick vi vissa uppgifter vi skulle göra så då gick vi ut och satte oss och gjorde dom. dock var jag tvungen att gå upp på mitt rum en snabbis för att smörja in mej lite.. shittans var solen tar alltså. känner mej lite stel på näsan.. som vanligt blir jag alltid röd där . haha. men jag satt ute lite efter lunchen också. så himla skönt :)

nu är klockan halv tre, vilket innebär att det är fika. har verkligen ingen aning om vad jag ska göra efter det. nadja är på bibelstudie och resten av tjejerna slutar inte förrän kvart över fyra :b

nej, nu ska jag gå och dricka lite kaffe. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback