Den mer hälsosamma jag

Igår efter maten gick jag upp på mitt rum och pluggade lite. kände dock ganska snabbt att jag hade koll på läget så istället så gick jag bort till nadja och sen var vi ute och sprang en sväng. sprang ner till ica där jag köpte banan och nötter och hon köpte lite morötter :) var väääldigt jobbigt att springa med det tillbaka igen kan jag säga.. vi blev trötta i armarna. haha.
när jag hade duschat och så satt jag bara på mitt rum hela kvällen och tittade på desperate :) somnade gott efter det.

idag har det varit en väldigt bra dag, efter mycket om och men. vaknade med mensvärk och ont i huvudet, men det gick faktiskt över ganska snabbt.
känns som att vi håller på att bli färdiga med biologin, faktiskt. bara lite finslip och så kvar, tror jag. efter biologin hade vi matte. började på matte B idag, så pelle hade genomgång hela lektionen. hehe.
när vi hade ätit hade jag då mitt prov. kändes faktiskt helt okej, måste jag få säga :)

nu har jag och ros-marie, min granne, precis varit ute och sprungit en sväng. jag hade dock lite energi kvar när vi kom tillbaka så jag gjorde lite rygglyft och situps också :D är så himla stolt över mej själv. haha.

nu sitter jag och väntar på att maten ska öppna. var tydligen skaldjurspaj. tur att jag redan ätit en banan. hehe.
ikväll vet jag faktiskt inte rikigt vad som händer. jag är väldigt överenergisk så jag ska nog faktiskt vara lite social, tror jag. men jag lovar ingenting ;b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar så att jag hinner med det. hejsvejs.

image40
världens snyggaste bild på mej och mamma vid gorilla- berget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback