Biologiprovet avklarat

Åååh, ÄNTLIGEN fungerar bloggen igen! jag har ju hållt på att gå upp i atomer. vilket iochförsig skulle vara ganska fachinerande att studera, men ändå :b

nu har jag precis gjort det där biologiprovet jag pratar så mycket om. och kära nån vilken lättnad! det var bara en fråga jag inte kunde svara på och den var bara på två poäng, så det var ingen större fara. det kändes faktiskt bra. vissa svar var nog lite luddiga, men det skiter jag fullständigt i, just nu. jag tror dock inte att jag får mvg, men det känns som att det lönade sej att faktiskt plugga. är lite stolt över mej själv nu, faktiskt. haha.

ikväll ska jag inte tänka på skolan för fem öre. jag ska bara umgås med flickorna hela tiden! så sköönt.

nej, nu ska jag gå och fika. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback