Äntligen fredag

efter maten igår gick jag upp på mitt rum och tittade på desperate. senare på kvällen fick jag lite tråkigt så jag gick upp till elinor och linnea, dit även nadja kom lite senare. vi hade jätteroligt, som vanligt. pratade om allt mellan himmel och jord och ja.. precis som det brukar vara :) gick därifrån runt tolv, tror jag.

på morgonen idag hade jag så mycket energi så, hör och häpna, jag sminkade mej! helt otroligt. första gången på flera månader jag gör det i skolan, kan jag säga.

nu sitter jag i datasalen och väntar på att klockan ska bli halv tolv så att jag kan gå och äta. efter det ska jag vandra ner till station och ta tåget till johan. när jag kommer fram ska vi gå och äta en glass och så, hade vi tänkt :)
vet faktiskt inte riktigt vad som händer resten av helgen, men någonting trevligt blir det säkert :)

nej, nu ska jag gå. ha en bra helg. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback