vila-upp-mig-dag

vaknade vid halv elva imorse av att min telefon ringde. det var pelle, min mentor, som undrade hur det var med mej. väldigt trevligt att han hörde av sej, faktiskt. efter det gick jag upp och åt frukost och tittade på emil i lönneberga :) tröttnar aldrig på sådana filmer. hehe. när jag sett färdigt den satte jag i mysteriet på greveholm och bestämde mej för att göra lite läxor, så det gjorde jag. känner mej så himla duktig. efter det gick jag och ställde mej i duschen.
nu har jag precis skurit upp kycklingen som jag ska tillaga till middag sen. mamma jobbar nämligen i västervik idag så hon kommer hem sent och så ska hon iväg och rida så då får jag fixa maten :)

förhoppningsvis så är det någon som kan skjutsa tillbaka mej till gamleby ikväll. jag har nämligen traktorkörning imorrn bitti och jag missade ju den förra veckan pga migrän så jag vill inte vara borta imorrn också. blir så himla jobbigt att försöka ta igen det sen. mår ju inte fruktansvärt dåligt längre så jag ska iaf försöka gå hela dagen imorrn. slutar ju dessutom tidigt. jag mår ju så mycket bättre pyskiskt om jag klarar av skolan. men vi får se hur det blir med den saken.

nej, nu är det nog dags att jag sätter igång med maten, tror jag. jag har inte en aning om hur lång tid det där tar nämligen :b ha det bäst. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Duktigt av dig att du kom iväg idag! Som belöning får du spendera en dag i Linköping med mig! tss*

2007-09-05 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback