utmattad till max

när jag satt i matsalen i godan ro imorse och åt min gröt så insåg jag helt plötsligt att jag börjar klockan halv nio på måndagar vilket innebar att jag kunde gå och lägga mej och sova i nästan en timma efter frukost. oh, finns det nåt härligare? sen vaknade jag pigg och allert till svenskalektionen. efter den hade vi idrott. spelade lacross. ojoj, vad roligt det var. jag har nog aldrig varit så utmattad efter en idrottslektion förut i hela mitt liv, tror jag. när vi hade duschat och så var det dags för matte, och jag, sofia och kajsa var så otroligt duktiga för vi löste massa knepiga tal tillsammans :) sedan efter lunch var det dags för estet. och jag har ju då dans. det var väldigt roligt men jag var så fruktansvärt trött så jag orkade inte riktigt engagera mej.

när vi äntligen slutat för dagen så tänkte jag att jag skulle gå och lägga mej och sova i en timma eller någonting eftersom jag var helt färdig, men inte kunde jag somna inte. åååh, när man verkligen behöver. men jag var lite duktig och satte mej och pluggade körtkortsteori. denna del var väldigt enkel och självklar så resten av veckan ska jag nog jobba vidare i boken så att jag kan försöka klara av teorin innan jullovet. men vi får se hur det blir med det.

nej, nu ska jag nog gå bort till fritid och spela lite biljard. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback