traktorkörningsmästare

goddagens. på morgonen idag hade vi traktorkörning. denna gång bytte vi traktorer så det var lite småläskigt i början. men det gick skitbra för mej idag. är så stolt över mej själv. klarade både klossarna och backen på en lektion.. och jag har inte kört något av det tidigare. det var jana som tittade på mej och jag förklarade att jag vill ha mer än g på den kursen och hon sa att det absolut var mer än g på båda momenten. känns kanon :)

nu har vi precis ätit. asaballagod soppa. lite som den där korvgrytan som du gör, mamma. skitgott var det. och så massa grönsaker och lite nybakat bröd på det. kan knappt bli bättre ;b

om en halvtimma har vi sista lektionen för idag, vilket är biologi. så himla skönt att sluta tidigt. vet dock inte vad jag ska göra ikväll men det är ju sånt som får märkas.

nej, nu ska jag trippa vidare. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad härligt att höra att det går bra! :)

2007-09-13 @ 13:19:33
Postat av: Mamma

Känns som om du just nu trivs riktigt bra!

2007-09-13 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback