traktorkörning och djurvård

på förmiddagen idag hade jag traktor. först fick vi köra lite och då klarade jag T-korset :) kändes jättebra. efter det hade vi lite teori på datorn och då klarade jag fas c. kändes väääldigt bra, faktiskt :D gjorde även fasen efter bara för kul och då fick jag 50 rätt av 70 så det kändes också jättebra. det har vi ju liksom inte läst någonting om utan det var ju bara sånt jag visste iaf :)

eftersom jag  var sjuk när min grupp hade djurvård för några veckor sedan fick jag ha det på eftermiddagen idag. först hade vi lite etologi, så vi fick träna hund. det gick jättebra. lärde aska att rulla runt :) när vi var färdiga med det höll vi på och gosade med ormarna och så.. men jag höll mej ju mest till min lilla leopardgecko :)

nu har jag slutat för dagen och har precis pluggat lite arbetsmiljö och säkerhet. så jääälva tråkigt. men det måste ju göras I guess :b vet inte riktigt vad som ska hittas på ikväll, men som vanligt så får vi väl se, helt enkelt :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback