shoppingrunda i linköping

godmorgon. nu har jag precis gjort mej iordning och sitter här och väntar på att kaffet ska rinna ner. efter att vi fikat lite ska jag och matilda åka upp till linköping och shoppa lite :) jag har ingen aning om hur mycket pengar jag har än så länge så jag vet inte riktigt om jag kan handla något eller inte, men det får vi se. hehe. det blir nog väldigt roligt iaf.
när vi är klara där uppe så ska vi ta vägen förbi åtvid så att matilda kan släppa av mej hos johan :) oh, vad jag saknar min lilla älskling.

nej, nu ska jag fanken gå och hälsa på doddan :) hejsvejs

Kommentarer
Postat av: normor

Hej Du, hur gick det med pengarna men ni hade väl roligt med eller utan pengar.

2007-09-10 @ 09:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback