lite av varje

(rubriken blev visst en speciell blink till matilda)

vaknade, som vanligt, vid sju imorse. gick då upp och åt frukost och efter det bar det iväg ner till körgården för lite traktorkörning. idag var det dags för mej att köra slalomen och jag klarade det. han sa att jag var jätteduktig. känns väääldigt skönt att höra :) vore ju lite trevligt med ett vg i den kursen, men vi får se hur dom andra momenten går.
efter det hade vi svenska och biologi. nu sitter jag här med nadja och har slutat för dagen. skönt att sluta tidigt, må jag säga. ändå har denna dag gått jättefort. också skönt. hehe.

idag har jag pratat med anton och jakke om samåkning och det ska nog kunna gå bra om jag hakar på dom, men vi får nog prata lite mer om det framöver sen men ändå ;b känns skönt va, mamma?

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. är på jävla bra humör just nu och har världens överenergi så förhoppningsvis blir kvällen rolig och så :)

nej, nu ska jag nog ta och gå bort till fritid och spela lite biljard, tror jag. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Övningsläraren

Inte konstigt att det går så galant med din traktorkörning. Du har ju en jättebra suveränt fantastisk expert som har lärt dig köra bil....

2007-09-06 @ 21:11:26
Postat av: Kajsa

Haha. ja, det är ju bra att du har lite självförtroende iaf ;)

2007-09-07 @ 08:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback