husvagnsmässa

hade ställt klockan på sju imorse och när det ringde var det bara att gå upp och göra sej iordning. strax innan tio åkte jag, mamma och pappa iväg till jönköping för att gå på husvagnsmässa. var riktigt trevligt faktiskt. tittat på många fina husvagnar. vi var ju naturligtvis uppe i tvåvånings-husvagnen. haha. var lite häftigt faktiskt. det vore ju nåt att komma åkandes med den :b

nu håller mamma på med maten och jag håller på att dö av hunger. lääängtar efter att det ska bli färdigt. tydligen ska hon göra nåt som hon gjorde mycket förr. får väl se om vi fortfarande tycker att det är gott ;b

runt klockan åtta eller någonting ikväll ska jag åka tillbaka till gamleby. skönt att inte komma dit så himla tidigt. finns inget att göra på söndag- kvällarna :b

nej, nu ska jag nog göra någonting vettigare, tror jag. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback