hemma igen

godmogon. var väldigt skönt att komma hem igår. men klockan halv fem, ungefär fick mamma ett ryck och sa att vi skulle åka upp till linköping och titta på tv-möbel för att den inte fanns här hemma. så det gjorde vi. åkte till em-möbler och efter det åkte vi till mcdonkan :) var vääldigt länge sen jag åt sån mat så det smakade väldigt gott. hehe. efter det åkte vi hem till vimmerby igen och då stannade vi på ica och handlade massa frukt till fruktsalladen som vi skulle göra. så på kvällen satt jag, matilda, mamma och pappa och åt fruktsallad och tittade på tv. mycket, mycket trevligt.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, faktiskt. mest ta det lugnt tror jag. hmm.. nej, gå och titta på tv ska jag göra nu, känner jag ;b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback