hem ljuva hem

när jag vaknade imorse mådde jag verkligen piss. kändes som jag blivit överkörd av en ångvält eller någonting. men jag gick iaf upp och åt frukost eftersom det brukar bli bättre när man kommer på benen och äter och så. men det blev inte ett dugg bättre så jag ringde mamma och bad henne komma och hämta mej. så nu sitter jag här hemma i vimmerby och tycker synd om mej själv :b
snart kommer mormor hit och ska dricka kaffe och så. trevligt trevligt.
ikväll ska jag och matilda se på idol, hade vi tänkt. haha. uttagningarna är ju så jävla rooliga. förutom det ska jag nog mest ta det lugnt och försöka vila upp mej. får se när jag åker tillbaka till skolan. beror helt på hur jag mår. men jag har iaf tagit med mej lite böcker hem så att jag kan plugga lite iaf.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback