förkyld!

helgen har varit jättebra. johan kom till mej i fredags eftermiddag. vi tog det mest lugnt på kvällen och hade det trevligt. gick upp hyfsat tidigt på lördagen och åkte ner till stan en sväng. jag köpte ett par byxor och en polotröja och johan köpte en jacka och ett par jeans. supersnyggt :)
efter det fick mamma nåt ryck och ville baka så jag hjälpte henne lite med det. lite senare åkte vi ner och handlade lite till fruktsalladen som vi skulle äta på kvällen :) mycket trevligt.
igår tog vi det mest ganska lugnt och åkte till gamleby ganska tidigt. när jag packat upp och så tog jag en promenad upp på bergen och massa sånt. var så otroligt skönt. ojoj. på kvällen såg vi på film och lite sånna saker. trevligt.

idag vaknade jag och hade ont i halsen och massa, men det brukar ju alltid gå över framåt dagen, så jag gick upp iaf. hade svenska första lektionen och efter det skulle vi ut och paddla kanot, vilket kanske inte var jättebra när jag mådde som jag gjorde, men jag hade ju inte så stort val. efter matten sedan gick det inte längre, mådde jättedåligt och var hängig och så. så efter lunchen gick jag och la mej och vaknade för en timma sedan, alltså klockan fem. mår fortfarande skit. inte roligt alls detta faktiskt. så jag ska nog åka med ninni, fritidsledaren, ner på byn sen för att handla lite halstabletter och kanske cola eller nåt. det kommer nog gå åt, känns det som. får se hur jag mår imorrn. ska iaf vara med på matten på morgonen för pelle ska ha lite genomgångar som jag inte vill missa, sen efter det får vi väl se hur det går.

nej, nu har jag nog fått skriva av mej tillräckligt tror jag. saknar er där hemma. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback