åter i gamleby

nu är jag åter i gamleby. körde pappas automat hela vägen hit. ojoj, så rooligt :) vill egentligen inte erkänna det men jag förstår varför han köpt en sån. hehe. fick köra i mörker för första gången också. det gick faktiskt bra. men en gång när jag skulle blända av så fick jag på blinkersen istället så det blev lite kaotiskt där ett tag men det löste sej. personen i den mötande bilen undrade nog vad fanken jag höll på med ;b
när vi kom hit så hängde pappa upp min spegel och skruvade bort överslafen på min säng. så jäääävla skönt. han hände även upp en krok bakom dörren som jag kan ha min handduk på. vi tog även med oss boxern hit för att jag skulle få lite kanaler. jättebra att vi kom ihåg den.. dock glömde pappa dosan till dej så det blev inga kanaler iaf. haha. men jag överlever nog två nätter :)

nej, nu ska jag gå till fritid igen, tror jag. det märks att jag legat still hela dagen.. är så fruktansvärt rastlös. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback