003

jaha, då sitter man här ännu en gång. just nu väntar jag på att matan ska öppna.. är jättehungrig :b
när vi var nere på byn förut såg jag äääntligen en 003:a. har letat efter den i över två månader och så helt plötsligt kom det en körandes. jag bara skrek och alla tyckte att jag var helt dum i huvudet. haha ;b

imorrn måste jag gå upp klockan fem för vi har ladugård imorrn. blir nog jobbigt men kul. måste även ner på byn och handla lite frukost också, eftersom jag får migrän om jag inte äter. matan öppnar ju nämligen vid sju :b

nej, nu ska jag gå och leta upp nadja igen så att vi kan gå och äta.

saknar er allihopa där hemma. hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Åhh vad roligt! Hälsa kossorna från mig! tss*

2007-09-11 @ 17:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback