why can´t I just disappear?

goddagens. på traktorkörningen imorse fick jag köra på landsväg med tillkopplad vagn. det gick faktiskt jättebra :) men efter det har dagen varit åt helvete. just nu orkar jag inte vara på skolan överhuvudtaget. jag är så fruktansvärt trött på allt och alla! jag känner bara för att skita i alltihop och sticka härifrån.. men vad fan.. det är väl bara att bita ihop.. dåliga dagar har väl alla :b men som tur är så kommer min kära syster hit snart så då får vi väl hitta på någonting. kanske åka in till västervik och gå på stan eller nåt.

nej, nu ska jag inte sitta här och klaga. jag får väl ta och hitta på nåt vettigt iaf. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Little darling

ha en bra dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback