veckan som gått

hejhej. lite dålig uppdatering från min del här på siståne. ska försöka bättra mej nu.

jaha, vad har hänt denna vecka då..?
i tisdags och onsdags var det medeltidsdagar här på skolan. på tisdagen låg jag i migrän hela jävla dagen, så det var mindre roligt. på onsdagen, däremot, fick vi nv- elever i uppgift att typ skapa en medeltids- roll, så jag var narr. hade skitläckra kläder på mej och sprang runt och enbart var mej själv hela dagen ;) på eftermiddagen fick vi bl a smaka helstekt lamm och bröd. var jättegott :) på kvällen blev det chokladbollsbak och bonde söker fru på fritid :)

igår var det en fruktansvärt seg dag och jag orkade bara ingenting. och när jag kom matan på eftermiddagen insåg jag att det var blodpudding. inte en jävla chans i hela världen att jag placerar något så vidrigt i min mun. och muukki äter ju inte blodprotein så hon och jag cyklade ner på byn och åt pizza. träffade även frida och elinor så dom följde med oss. när vi kom tillbaka till skolan gick vi till fridas rum och åt massa godis och glass och satt och gaggade en massa. dock gick jag och la mej runt halv nio, för jag var så himla trött. och jag hann nog inte mer än att lägga huvudet på kudden förrän jag somnade :)

idag har jag inte gjort så mycket. slutade ju vid tolv och efter det har ju bara packat och så. nu sitter jag här i datasalen och väntar på att min lärare ska sluta jobba. ska nämligen åka med henne till åtvid :)

nej, nu ska jag nog läsa lite andra bloggar och så. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Pappelipappsen

Hmmmmmm. Ingen tillfällighet att du fick spela narr eller...:-)

2007-10-26 @ 16:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback