stallet

idag stod det stall på schemat, vilket innebär att jag har varit i stallet hela dagen. slutade precis. på morgonen när vi kom fick vi släppa ut hästarna och mocka och så. efter fikat fick vi rida lite. dom som hade ridit en del innan fick först leda dom som inte hade ridigt så mycket, så jag fick leka lite ridlärare. hehe. men det gick bra.. emelie var jätteduktig. efter det fick även vi andra rida och det var så otroligt underbart att sitta på en hästrygg igen. ååh, vad jag tycker om det :D
när vi kom ner igen så släppte vi åter ut hästarna. efter det var det lunch och sen fick vi smörja sadlar och lite annat smått och gott. och nu till sist fick vi utfodra och ta in hästarna igen.
det har faktiskt varit en väldigt bra dag. känner verkligen hur mycket jag tycker om hästar.

ikväll borde jag nog plugga en hel del men jag tror inte att jag orkar. men nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback