migrän och prov

vaknade med migrän idag men jag pillrade mej iväg bort och åt frukost eftersom det brukar bli bättre då. dock blev det inte det så jag stannade kvar i sängen första mattetimman eftersom vi hade prov den andra. bättre att vara med då, tänkte jag. och det var jag också.. provet gick hyfsat bra. fick lite hjärnsläpp och så men jag har ju fler tillfällen att visa vad jag går för ;b efter det hade vi biologi och då åkte vi ut i skogen och tittade på lavar och mossor. faktiskt lite kul. lurade visst i min lärare en giftig lav. jag läste att den var ätbar och sen så längst ner stod det att det var ett giftigt bitterämne i som skulle kokas bort ;b men han lever ju än iaf :) när vi kom hem därifrån var det bara att springa ner till körgården och ha prov i arbetsmiljö och säkerhet. jävla helvete vad tråkigt.. men det gick bra. satt kvar till sist. har jag aldrig gjort förut. jag brukar ju alltid vara så snabb. men jag skrev så mycket och alla andra gav typ upp så denna gång var det positivt ;b känns väääldigt bra att ha det gjort.

imorrn ska vi ju åka till åtvid för att titta på golfbanan, eftersom man kan bli greenceaper (?) om man går här. funderar på att åka till åtvid redan ikväll och sen åka med leo imorrn, eftersom han bröjar jobba vid nio. stämmer väldigt bra med när vi ska vara där :) japp, så får det bli. tar halv fem-tåget till min lilla johan-plutt.

nu ska jag läsa lite bloggar. förresten mamma, jag hittade peter lemarcs blogg igår, som du sa. vääldigt intressant :) hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha, så både du och matilda har migrän idag! Kan det vara vädret? Duktigt av dej att göra prov o vara med på lektioner när du har migrän! Kram

2007-10-02 @ 18:39:51
Postat av: Rättstavaren (tillika far)

Hej! Duktigt av dig att orka med så mycket som du djorde trots migrän mm.
En liten korrigering: GREENKEEPER stavas det.
Alltså en liten nisse som håller golfbanan i trim... :-)

2007-10-03 @ 12:34:03
Postat av: Kajsa

ja, men då måste ju jag även korrigera dej.. det stavas gjorde ;)

2007-10-03 @ 12:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback