mensvärk

vaknade med världens mensvärk idag, men det var bara att pillra sig iväg bort och äta lite frukost. brukar ju bli lite bättre när man får igång kroppen. oh, jag var så himla sugen på min vaniljyoghurt och så kunde jag knappt äta någonting. inte kul alls. efter jag plågat i mej lite macka gick jag och la mej igen och sen var det dags för svenska. satt med en filt runt mej och gjorde inte så mycket det lektionen. lektionen efter hade vi orientering på idrotten och det kändes ju väldigt roligt så som jag mådde. men jag gav mej fan på att jag skulle springa så jag hakade på kajsa och sofia och jag var faktiskt riktigt duktig. men direkt när jag kom upp på rummet kräktes jag som en jävla kalv.. skaplig mensvärk. ojoj, det var länge sen jag mådde så dåligt av det. sen hade vi matte och då gick jag dit och satt av tiden inne i grupprummet. huvudsaken är ju att jag får närvaro. efter att vi ätit och så skulle vi ha dans, men när jag kommer bort dit ser jag att den är inställd. så jääävla skönt. så nu i eftermiddag har jag suttit och skrivit färdigt svenskan och även pluggat lite biologi. så nu kan jag spela biljard med gott samvete ikväll :)

i helgen var jag ju hos johan. milla och jocke var även där :) i veckan hade leo och johan varit inne i stan och köpt ett nintendo wii så vi har spelat tv-spel hela helgen, i princip. väääldigt trevligt faktiskt. haha. fruktansvärt kul ;b får väl se hur lång tid det tar innan min lilla sötnos tröttnar ;)

nej, nu har jag klagat färdigt känner jag.. rensat huvudet lite iaf :b ska läsa lite andra bloggar nu. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Men vad duktig du är! Känns väl jättebra att du till och med klarade idrotten.. och som belöning så var dansen inställd! Det var nog bara för att du hade vatt så duktig! *blink*

2007-10-01 @ 20:04:57
Postat av: mamma

Håller med storasyster!

2007-10-01 @ 23:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback