helvetes jävla dag

har haft en helvetiskt dag idag. inte bra alls. allt känns åt helvete, faktiskt. inte ens traktorkörningen var rolig.. hade en värdelös traktorjävel. ska aldrig mer köra en volvo 500! därefter har det gått spikrakt neråt. men jag får väl hoppas att det bli bättre framåt kvällen iaf.

nej, jag orkar inte sitta här och beklaga mej.. känns inte bättre. ska läsa lite bloggar och se om det finns nåt kul som kanske kan få mej på bättre humör. hejsvejs.



lite senare:
ja, nu känns faktiskt allt lite bättre. har suttit och klurat med traktorteorin och nu har jag äntligen klarat den första repetitionen.. nu har jag bara två kvar :) känns rätt bra. kanske är inte mitt traktorkort så långt bort ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback