helgen

i fredags kom mamma och hämtade mej och då åkte vi in till västervik och handlade lite. bla fick mamma sin älskade lampa. efter det åkte vi hem och tog det mest lugnt, så vitt jag kommer ihåg iaf. hehe. på kvällen kom sara in och vi åt fruktsallad och hade det så trevligt så :)
på lördagen åkte jag och mamma ner på marknaden en sväng. jag köpte julklappar åt milla. sköönt :) efter det åkte jag, i princip, hem och packade och åkte till johan på kvällen. fy fan, vad vi såg mycket djur när vi åkte. bla höll jag på att köra på en älg.. eller ja, det kändes som att det var nära iaf. hehe. jätteäckligt!
på kvällen gjorde vi inte så mycket. hyrde en beck-film och tittade på den och åt lite onyttigt. både jag och johan var väldigt trötta så vi gick och la oss ganska tidigt.
på söndagen kände vi allihopa för att hitta på någonting så vi elva, eller nåt, hoppade vi in i bilen och åkte in till linköping och ikano- huset. jag köpte en jacka och en mössa och en julklapp åt mormor :)

på svenskan idag fick vi tillbaka arbetet vi har hållt på med.. och tro det eller ej, men jag fick mvg på det också ;D

nej, nu ska jag fanken ta och läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

men Kajse...grattis...mvg igen... kanon...kramar om

2007-10-15 @ 17:22:44
Postat av: Förvånad far

MVG igen!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOO vad jag blir förvånad! Eller inte.......

2007-10-15 @ 17:32:05
Postat av: Emelia

Oj vilken duktig student du är!! Kepp up the good work!!! Så du har handlar julklappis till mig =o) Intressant! Vad önskar du dig!? JAg ska med ta tag i det dära nu

Postat av: mamsen

Grattis till ett MVG till! Men du, glöm inte att du duger utan MVG. Vi älskar dej även om du bara får ett G. Kanske till och med om du bara får IG :)

2007-10-16 @ 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback