golf

Goddagens. som jag sa igår så åkte jag till johan på kvällen. fick skjuts av min svensklärare. billigt och smidigt ;b när leo kom hem beställde vi pizza och hade det mysigt. jag och johan gick dock och la oss ganska tidigt. vi var så trötta. imorse åkte jag med leo upp till golfbanan. vi var där i ungefär två timmar. det är nog dom drygaste timmarna i hela mitt liv.
nu har jag precis ätit lasagne och är väldigt mätt och belåten. vi har ingenting mer idag så jag vet inte riktigt vad jag ska göra resten av eftermiddagen. funderar på att damsuga mitt rum :b
ikväll bär det troligtvis av ner till udden för lite partaj. ska bli skönt att komma ut lite, faktiskt :b gäller nog bara att klä på sej ordentligt så att jag inte fryser ihjäl :b

nej, nu ska jag gå och damsuga. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Det var väldigt mysigt igår, synd att du skulle gå så tidigt

2007-10-04 @ 14:58:11
Postat av: Kajsa

Eeh, va? och du är.. vem? :b

2007-10-04 @ 15:03:27
Postat av: Anonym

vi träffades igår, söt är du

2007-10-04 @ 15:47:59
Postat av: Kajsa

Men jag vet ju inte ens vem du är.. fattar inte vad du snackar om?

2007-10-04 @ 16:17:32
Postat av: Anonym

Nere vid udden? Har du redan glömt?

2007-10-04 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback