blablabla

dagen började med sovmorgon fram till halv tio. därefter var det dataprov som gällde, vilket var hyfsat enkelt. dock vet jag inte riktigt hur det gick, men det är ju sånt som märks. efter det hade vi traktorteori och det var lika kul som det alltid är när man har per- arne :)

eftersom det är öppet hus imorrn ska jag inte åka hem idag och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på. är väääldigt uttråkad. har en känsla av att denna dag kommer gå väldigt segt. menmen, det är ju sånt som får märkas.

förresten mormor, om jag inte kommer ihåg att ringa dej ikväll, kan du väl ringa mej om du läser detta? :)

nej, nu ska jag nog gå och se om det finns nån som  jag kan spela biljard mot. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: mormor

hej du, jag läser nu och tänker komma till dej i morron men jag ringer dej sedan.
kram

2007-10-19 @ 19:09:57
Postat av: kats

Ha en bra helg..kramar om

2007-10-26 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback