besök av syster

igår kväll frågade min syster om hon kunde komma hit och sova hos mej, så runt sju eller något dök hon upp. då gick vi till fritid och lånade tre filmer. efter det åkte vi ner på byn och handlade lite smått och gott. så vi satt på mitt rum hela kvällen och åt onyttigt och hade det mysigt. som tur var så hade matilda tagit med sej en luftmadrass så vi behövde inte sova i min säng båda två. hehe.
på förmiddagen idag hade vi matte så då gick jag dit och sa att jag skulle sitta på mitt rum och jobba, men jag var lite olydig och tittade på tv och så med matilda. men jag har faktiskt pluggat nu efteråt och ska fortsätta jobba ifatt resten av veckan så att jag inte hamnar efter. ojoj, mitt samvete klarar inte sånthär. haha.
på eftermiddagen idag hade vi arbetsmiljö och säkerhet och då fick vi tillbaka provet vi skrev förra veckan. tro det eller ej, men jag fick mvg. det trodde jag absolut verkligen inte. kändes väldigt kul,f aktiskt :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar.. och hjälpa alex med traktorteorin. haha. känns ganska bra att kunna hjälpa någon som har traktorkort. mohaha ;)

Kommentarer
Postat av: Älgjägarn

GRATTIS till MVG:t även om jag inte är speciellt förvånad. Kul att syteryster o du hade det trevligt. Matilda tyckte säkert att det var kul att komma tillbaka till skolan igen :-)

2007-10-09 @ 17:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback