övernattning

hejhej. var ett tag sedan jag skrev nu :b igår efter skolan åkte jag in till västervik för att träffa mamma. vi gick vi stan och tittade runt lite. efter det gick vi till harry´s och åt jättegod middag. väldigt mysigt. när vi ätit färdigt åkte vi hem till gamleby, eftersom mamma sov hos mej inatt. när vi kom fram gick vi till fritid och lånade lite filmer och sen tittade på pirates of the caribbean och åt lite chips och godis. var så himla mysigt så :)

nu sitter jag och har lektion. har precis gjort färigt mitt arbetsliv naturbruk- arbete så jag fördriver lite tid nu. efter denna lektion har jag arbetsmiljö och säkerhet. håller på att kräkas av bara tanken :b

efter att jag slutat ska jag åka in till västervik idag igen eftersom jag och mamma inte hann gå i alla affärer igår :) får se om jag hittar nåt fint jag kan få i julklapp. hehe.

nej, nu ska jag, som vanligt, läsa andra bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback