mysigt i dagarna två

godmorgon, eller vad man nu säger klockan halv tolv :b

igår var jag och johan på stan en sväng. köpte lite julklappar och så. han köpte en åt sin mamma och jag åt morfar och mamma :) blev så bra så.
på kvällen var vi ensamna hemma, så vi åkte och hyrde en film. först åt vi jättegod mat och sen kurade vi ihop oss i soffan och åt ytterligare lite onyttigt och hade det så mysigt så :)

just nu och johan och pappa iväg och handlar så då passar jag på att skriva lite här. birgitta och leo kommer snart hit så då ska vi, alla sex, gå ner till alv och gå på höst- och hantverksmässan. jättemysigt. tyvärr stänger dom jättetidigt iår så det hinner inte bli mörkt, men vi får hoppas att det blir mysigt iaf :) efter det ska leo och birgitta stanna här och äta lite middag och så. blir nog en vääldigt trevlig dag, tror jag :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback