myshelg med älsklingen

igår eftermiddag kom johan till mej. och eftersom vi var ensamna hemma hela eftermiddagen och kvällen, hade vi lite myspys. lagade god mat och lite senare åt vi chips och dipp och tittade på film. var så trevligt så.

imorse vaknade vi runt halv nio, tror jag, och då vara det bara att gå ut med hundarna. när jag kom tillbaka höll johan på att koka ägg åt mej till frukost :) han hade även börjat plocka ur diskmaskinen så att jag skulle slippa det. vilken klippa :) resten av dagen har vi mest tagit det lugnt.

nu kom vi precis hem från ica. har varit och handlat lite mat och så. ska äta ugnsbakat potatis ikväll. men eftersom jag inte tror att jag klarar mej på bara det hela kvällen får det bli lite fruktsallad också. men inte mej emot :) ser ut att bli en bra eftermiddag idag också :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar, tror jag. hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback