massa snö!

när jag skulle gå till matsalen för att äta frukost imorse möttes jag av världens snöoväder. det är hur mycket snö som helst ute, och det bara fortsätter vräka ner. jag är så lycklig! haha. synd bara att jag inte har så mycket bra kläder för pulkaåkning och sånt här. hehe.

troligtvis ska jag åka hem ikväll. håller på att bli förkyld och vi har friluftsdag imorrn. ska vara ute halva dagen och sen ha lite andra aktiviteter. det känns ju liksom inte helt rätt att riskera att bli sjuk såhär nära inpå lovet då det är så mycket som måste göras. och eftersom mamma och pappa ska hit till gamleby på utvecklingssamtal på fredag så är det ju ingen större fara, eller hur? eller? hmm.. ja, jag vet inte. har inte riktigt bestämt mej hur jag ska göra än. men det är sånt som får märkas.

nej, nu var det ju faktiskt så att jag satte mej här för att plugga lite så jag ska bara läsa lite bloggar och sen ska jag vara lite duktig :) hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback