I´m in love

Nehej, nu har jag varit väldigt dålig igen. får skylla på att jag har lov.. sitter i vid datorn någonting.
i fredags åkte jag till johan och var där till i tisdags. vi gjorde inte så mycket. tog det mest lugnt och spelade massa wii :) och här hemma har det flyttats möbler. inte alltför ovanligt :b men vi är mycket nöjda allihopa.
ikväll kommer  johan hit :) längtar jättemycket. ååh, vad jag älskar min lilla pluttunge.

igår slutade jag med min medicin. än så länge känns det faktiskt helt okej. får hoppas att det fortsätter så.

anledningen till att jag bloggar så tidigt som klockan åtta är att jag ska åka och klippa mig om en halvtimma. ska bli så otroligt jävla jätteskönt. har så himla långt hår :b

nej, nu ska jag gå och borsta tänderna och så. ha det bäst. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

God morgon kajsa... men visst är det skönt å vara uppe i ottan;-))
Va bra att det går bra utan medicin... du klarar det...:-))
ha en bra helg
kram

2007-11-01 @ 08:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback