I fucking did it!

Det är så gott att må gott igen
Det känns som så länge sen

glömde skriva det förut men vi hade en väldigt intressant svensklektion förut. vi fick ut ett papper med tre dikter, eller vad man ska kalla det, som alla handlade om ideal och självkänsla. bla var det en tjej som hade skrivit om hur hon hennes läppar ler och ögonen tindrar, men när hon kommer hem och in på sitt rum undrar hon varför alla spelar en roll. 
en annan handlade om hur man kan vara stark som en oxe på utsidan men på insidan är man skör som en blommas stjälk. 
när vi läst dessa skulle vi diskutera dem i grupper och sedan prata om dem i klassen. jag måste bara få säga att det är fruktansvärt skönt att kunna prata om något som faktiskt berör mej så pass mycket, men kunna tänka att detta är passé.. den perioden är över. det var väldigt skönt att verkligen kunna inse hur jävla bra jag mår nu.. att jag verkligen lyckades ta mej igenom den svåra tiden. I fucking did it! 

jag vill också ge ett stort tack och en massa pussar och kramar till alla som stöttat mej genom det här.. (oh nej, nu börjar jag gråta..) framför allt till min familj.. hade aldrig varit där jag är idag utan er. jag har hela mitt liv att tacka er för. jag hoppas att ni vet att jag älskar er.. oerhört mycket. tack för att ni finns! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Gulle dej! Älskar dej med!!! Puss.

2007-11-05 @ 20:37:56
Postat av: Gubbstrutten

Puss på dig Kajsa! Det är så fantastiskt kul att se dig må bra igen! Om du mår bra, så mår ju vi andra också bra.

2007-11-05 @ 21:08:22
Postat av: Brorsan

Tack. Inte för att du tackar mig och älskar mig, utan för att du skrev svensklektion. :D:D:D
Duktig, sis. :D

2007-11-05 @ 21:36:26
Postat av: mormor

Lilla gumman va skönt.

2007-11-05 @ 22:39:38
Postat av: Anonym

va underbart... här kommer det mera kramar...från oss i guldbyn kram kram kram

2007-11-07 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback