duktigt

runt klockan halv ett idag pratade jag lite med sara. hon ville att jag skulle komma in och dansa med henne. fattade ingenting först men sedan kröp det fram att hon köpt en sån där dansplatta. jag blev helt exalterad så några minuter senare var jag inne hos henne. och mycket riktigt var det skitroligt. och oerhört jobbigt. världens jävla träningspass blev det. svetten bara rann om oss.. men kul hade vi. vi höll på med det till strax efter fyra, då pappa ringde och fråga när maten skulle vara färdig. hade helt glömt bort att jag lovat att laga mat idag, så jag sprang in till oss och gjorde spagetti och köttfärssås.
efter det satte jag och mamma oss med mitt arbete och jag fick faktiskt den ena delen färdig. så otroligt idiotskönt. sedan kom matilda hit och efter det har vi suttit vid köksbordet och gaggat och skrattat en hel del. oh, det är så skönt att vara hemma ibland :)

imorrn ska jag upp till verktyg och mekaniska och intervjua, eller vad man nu ska kalla det, katta om deras arbete för miljön typ. ännu en del av mitt arbete. och efter der kommer mormor hit och så ska jag och mamma hålla på med arbetet lite sen på eftermiddagen. ser ut att bli en bra dag imorrn :)
sen på kvällen åker jag äntligen till johan och ska vara där resten av helgen :D

nej, nu ska jag gå och tvätta av min ansiktsmask som jag har på mej. godnatt. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

åå ... jag förstår att det är roligt att vara hemma ibland...:-)) runt erat köksbord är världens magiska atmosfär... man kan inte annat än trivas ju:-)) kram kram

2007-11-23 @ 18:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback