dagarna som gått.

i fredags åkte vi, dvs jag, johan, birgitta och leo, till kristianstad för att hälsa på milla och jokke. på fredagen gjorde vi inte så mycket. åt gott och hade det trevligt och så bara.
på lördagen skulle vi gå på julmarknad men jag hade sån migrän så jag stanna hemma istället. vi skulle nämligen spela bowling på kvällen och  jag ville hellre kunna vara med på det. och det kunde jag också ;b det var mycket roligt. var nog länge sen jag hade så jävla idiotroligt faktiskt. hehe :) när vi gick från bowlingen gick vi in på subway och burger king för att köpa lite mat och ta med oss hem. så det satt vi och vräkte i oss en stund senare. efter det la vi oss och tittade på en film, som jag inte tror att någon, mer än möjligtvis johan, såg mer än tio minuter av.. vi löd kroppen ganska snabbt och somnade när vi väl lagt oss ner. hehe.
på söndagen var det bara att packa ihop och så och åka hem. vi kom iväg ganska skapligt så dom släppte av mej i vimmerby så att jag kunde vara hemma några timmar innan jag åkte till gamleby. det var väldigt skönt att få komma hem lite faktiskt :)

igår hade vi styrketräning på idrotten och jag fick träningsvärk redan igårkväll, så ni kan ju ana hur jag mår idag :b på kvällen igår var jag och nadja duktiga och räknade matte :) och efter det satt vi och tittade på tv och låg och pratade lite och så. mycket mysigt.
idag gick jag upp strax innan sju och gick iväg och åt frukost. efter det gick jag och la mej igen och gick inte upp förrän vid elva. börjar nämligen inte min första lektion förrän vid tolv, men var ju tvungen att hinna äta och så innan.

det har kommit massor av snö ute. dessvärre är det inte så kallt så det blir bara blask av det hela. inte alls kul, faktiskt. men förhoppningsvis kan det bli lite kallt snart så att snön ligger kvar :)
 
nej, nu ska jag gå till min lektion. ha det bäst. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback