back to school

godkväll. jaha, då var första dagen efter lovet avklarad. det har dock inte varit så jättebra, precis. jag har varit helt slut och känt mej hängig och nu på kvällen har jag varit väldigt illamående och så. så vi får väl se om det är någon vinterkräksjuka som är på g eller om jag enbart hade en dålig dag. hehe. jag har legat och vilat mej sedan vi slutade så det känns iaf lite bättre nu. men imorrn får det bli att ta nya tag igen.

nu har jag precis varit jätteduktig och börjat med arbetet vi fick innan lovet. känns väldigt skönt att vara igång iaf, så det ska nog gå bra det här.
nej, nu ska jag läsa lite bloggar, som vanligt. sen har jag ju lite biljard- spelande att ta igen ;b hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback