uttråkad

Jag är: nere
Jag sover: alldeles för mycket.
Jag blir glad av: Att få vara med de jag älskar.
Vem kramade du senast?: Mamma
Vad sa du senast? "Ja, det vet väl du" till Matte
Gröna eller röda äpplen: gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: mamma, helt klart
Vad skulle du behöva nu: Johan
Vad har du just nu?: En galen katt bredvid mej
Har du snygga skor?: YES! 
Vilken tid gick du upp idag: halv ett
Vad var det första du sa i morse?: godmorgon
Har du sovit i din egna säng inatt?: Ja.
Har någon annan sovit i din säng inatt?: Nej, tyvärr
Vad såg du senast på tv?: ordjakten
Kan du spela fotboll?: mjo
Senaste personen du skickade sms till: Johan
Senaste personen du fick sms av: Mia
Senaste personen som du ringde till: Johan
Senaste personen som ringde dig: Annika
Senaste personen som fick dig att skratta: Jag har kort minne...
Senaste personen du pussade: Johan
Senaste personen du hörde sjunga: Johan, tyvärr ;)
Senaste personen som fick dig arg:  Borde vara mamma.
Senaste personen som trampade på din fot: Johan. faktiskt två gånger i lördags
Senaste filmen du såg: Det våras för Beverly hills
Senaste låten du lyssnade på: Nästan perfekt- Lars Winnerbäck
Senaste förälsken du var med om: Johan
Ditt liv med ett ord: Kritiskt
Gjort idag: Sovit, vaknat, ätit, sovit ännu mer, duschat, åkt till syster
Vad ska du göra i morgon: Vet inte
Vad gjorde du igår kväll: åkte bil massor
Har du gråtit till en film någongång?: Ja, väääldigt många gånger
Sista meningen innan du går?: Jag orkar inte länge till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback