skolarbete

ja, nu har vi varit ute och promenerat lite och tro det eller ej, men det var otroligt väldigt jätteskönt :) och vänta.. jag blir allt duktigare. nu håller jag nämligen på och hjälper min kära syster med ett skolarbete, eller vad man ska kalla det. det är faktiskt riktigt kul. inte alls lika tråkigt som att hålla på med sitt eget skit. haha. missar faktiskt men in trees enbart för detta så du är skyldig mej en rejäl tjänst sen, matilda ;)  men just nu håller hon på och renskriver på datorn så då tänkte jag passa på att rensa huvudet här lite :b

för övrigt kanske jag ska tillägga att pia- jävel varken tittar på eller pratar med mej, hon låtsas bara som om jag inte finns. känns ju väldigt bra :/ men mor och jag har kommit överens om att jag ska vänta ett par dagar och se hur det känns och hur hon beter sej,  men troligtvis ska vi väl gå till po igen :b ååh, jag blir bara så himla trött på henne. så jävla skönt det ska bli att slippa den där haggan sen!



jag kom förresten på att jag glömt nämna att jag och mamma nog borde ställa upp i idol eller nånting, insåg vi efter i måndags. det åskade ju hur mycket som helst i måndags kväll, så jag sov hos mamma, tror att jag nämnt det. men iaf så skäller hundarna så himla mycket när det mullrar sådär och för att få dom att tänka på annat så gnuggade vi våra geniknölar och började sjunga. väldigt vackra texter måste jag få säga. bla sjöng vi att det var så himla fint väder ute och att åskan borde försvinna snart och sånna saker. haha. undra vad folk skulle sagt om dom såg oss då. mohaha. men jag säger bara en sak.. vi är allvinare båda två ;)

Kommentarer
Postat av: annis

hahaha, åh vad jag hade velat höra det :D

2007-05-23 @ 21:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback