ooops...

ojojoj, så länge sen det var jag skrev någonting här. riktigt dåligt av mej :b

kom hem från johan för några timmar sedan. har varit där sedan i torsdags. vi har inte gjort allt för mycket, faktiskt. mest tagit det lugnt. men igår var birgitta och leo borta så då grillade vi och gjorde pommes och hade så himla mysigt så :)

för övrigt är jag bara allmänt hängig och deppig just nu. varken vill eller orkar någonting. men som tur är så har jag ju min lilla älskling som ger mej lite energi. och jag antar att det bara är att försöka bita ihop nu dom här sista veckorna för sen slipper jag helvetet! gaaah!

jag är bara väldigt trött just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. men jag lovar att försöka bättre mej och skriva lite oftare, okej? nu ska jag gå och ställa mej i duschen. hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback