onödigt babbel

jaha, då sitter man här igen. har precis ätit och druckit kaffe. just nu skjutsar mamma hem vikke, men när hon kommer hem ska hon, jag och matilda gå ut med hundarna, tänkte vi. ska bli väldigt skönt. har försökt få tag på sylvia för soltid, men det är ingen som svarar :b får väl ta det imorrn eller nåt kanske.

mamma var på massage idag och då beställde hon en tid för mej också. så nästa onsdag ska jag till carolina :) ska bli väldigt trevligt att träffa henne igen, och den där massagen är välbehövlig! jag dör på min rygg. förresten, så var jag ju på föreläsning igår och paolo så att om man har ont i ryggen ska man stretcha låren 10-15 min per dag. hade nånting med beckenet att göra och så, kommer inte riktigt ihåg. men jag ska börja göra det iaf. och det var speciellt bra om man hade varit ute och gått. (Ja, anna, jag syftar på dej)

är nästan färdig med mitt broderi, förresten. ska bara brodera dit mitt namn också. väldigt skönt att kunna lämna in det i tid och så, och jag är faktiskt väldigt nöjd med det :)

ikväll är det girlylicious. först men in trees, sen prodject runway och sedan pussycat dolls. hur underbart som helst. så jag blir bänkad framför tvn ikväll... igen :b men nu kom mamma hem så nu ska vi gå. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

I will try that!

2007-05-23 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback