oh my god.

hej igen. kom precis hem från massagen. FY FAN, så jävla skönt! oh, jag har nog aldrig varit med om något så underbart. ska absolut prioritera det mer... goosh.

nu håller mamma på med maten. köttfärsfylld paprika. låter mysko men det är säkert gott :b efter det ska jag åka bort till sara en sväng. var alldeles för länge sen. vi ska nog mest sitta och prata och så. myspys :)

jag skulle ju gjort mitt tyskaprov idag men mari är sjuk idag också. nästa lektion skulle vi ha på fredag men då har vi fotbolls- och brännbollsturnering mot dom andra niorna så då har vi inga lektioner :b vet inte när jag ska hinna med att göra det provet. men det är väl sånt som löser sej, antar jag.

nej, nu ska jag gå ut och äta. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback